دنیای زیباتر...
نوشته شده توسط : امین

دنیای زیباتر...

من نفس نمي كشم تا زنده باشم...نفس مي كشم تا زندگي كنم.

 

من نمي خندم تا خوشحال باشم...مي خندم تا خوشحال كنم.

 

من گريه نمي كنم تا ارام شوم...مي گريم تا ارام كنم.

 

من مهرباني نمي كنم تا نا مهرباني ببينم...مهرباني مي كنم تا ان رابه ديگران نيز بيا موزم.

 

من محبت مي كنم ...چون در دنيا فقط محبت است كه مي ماند.

 

من زيبا نگاه مي كنم ...چون هيچ افريده اي زشت نيست.خدا تجلي زيبايي است پس زيبا مي افريند.

 

من هر كجا عشق را نيابم ...پس عشق مي ورزم.انگاه انجا عشق خواهد بود و من ان را خواهم يافت.

 

من زندگي مي كنم ..نه براي اين كه به دنيا امدم.براي اينكه دنيايي كه به ان امده ام زيباست...

 

ولي مي روم ...نه براي اينكه دنيا را ترك گويم...براي اينكه به دنيايي زيبا تر سفر كنم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 





:: موضوعات مرتبط: خواستم که شیدات کنم , ,
:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 308
|
تعداد امتیازدهندگان : 102
|
مجموع امتیاز : 102
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 بهمن 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: